SEX A CHILLI- ANOTACE





Byla to má práce snů…

Dostat se tam mohli jen ti nejlepší z nejlepších a já to chtěla víc než cokoliv na světě. Už jen projít těmi dveřmi a ocitnout se na tom místě bylo jako splněný sen.

Jenže abych se tam mohla dostat, upsala jsem duši ďáblu.

Tenhle ďábel však chtěl můj pád.

Netoleroval slzy, doslova je nesnášel…

Netoleroval ani psí pohled, to pak následoval vyhazov…

A pokud by měl snad někdo v úmyslu nad jeho příkazy protočit oči myslím, že by byl na místě mrtvý.

Nathan Charles Hunter.

Jméno, které bylo šeptáno a uctíváno elitou Londýna. 

Je ztělesněním ďábla, hříchu a výborného jídla. To vše jste mohli dostat pěkně v balíčku naservírovaném až pod nos, pokud… pokud jste hráli podle jeho pravidel…

Pravidla jsou tu od toho, aby se porušovala, ne?

On je tyran, který umí jen křičet rozkazy.

A já? Já jsem napůl hispánka s horkou krví…

Nikdy jsem nepotkala nikoho jako on…

Nevěřila jsem ani tomu, že dokáže projevit nějaké city…

On totiž neměl srdce, místo něj mu v hrudi ležela kostka ledu a žilami proudilo Carolina Reaper, to nejpálivější chilli na světě.

Jenže já jsem si chtěla tohle místo udržet a uživit tak holky, musela jsem tedy sklopit hlavu a dělat co on říká.

Co však oči nevidí...


8 komentářů:

SaCh- 4.Kapitola (Dee)